نتایج جستجو برای عبارت :

شغل دوم مناسب برای کارمندان

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
همانطور که می دانید نشستن طولانی مدت پشت میز در دفتر کار برای سلامت بدن مضر است و با ورزش های مناسب برای کارمندان می توان از آن جلوگیر کرد. بدن انسان باید در طول روز تحرک لازم را داشته تا بتواند عملکرد درستی داشته باشد. براساس پژوهش‌های صورت گرفته، کم تحرکی احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سرطان و بسیاری دیگر را به دنبال دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ۹ ورزش مناسب محل کار برای جلوگیری از کم تحرکی در دفتر کار آشنا کنیم.
ادامه مطلب
امسال با تورم بسیار بالایی مواجه بودیم و همگی اذعان دارند که زندگی کارمندان با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. حقوق بگیران با توجه به اینکه دریافتی ثابتی دارند به شدت از تورم آسیب می بینند. کاسب ها نیز قطعا آسیب می بینند ولی با توجه به اینکه آنها درصدی را بعنوان سود بر روی اجناس می کشند خب مشکلات کمتری نسبت به کارمندان دارند.
 
در این شرایط بعضا شنیده می شود که نماینده های مجلس عدد شصت درصد را بعنوان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده پیشنها
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
به نظر شما یک کارمند خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کارمند خوب را چطور تعریف می‌کنید؟ آیا تجارب شغلی یا اخلاق در محیط کار، فاکتورهای اصلی برای شناختن ویژگی‌های کارمندان خوب هستند؟ آیا شایستگی در حوزه‌ای خاص می‌تواند به عنوان عاملی اصلی برای تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های یک کارمند خوب شناخته شود؟
در حالی که مهارت‌های فنی و دیگر مهارت‌های تعریف شده‌ای که در شرح وظایف شغلی آمده است، نقش مهمی را در تصمیم‌گیری راجع به یک کارمند بازی می‌کنند
بنام خداوند روزی ده رهنمای- این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار د
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
کارمندان بوئینگ: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
کارمندان بوئینگ:
این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
رضایت شغلی احساس لذت ، ارزشمندی و موفقیتی است که افراد به خاطر شغلشان دارند و به شدت در بازدهی آن ها مؤثر است . اگر شرکت ها به افزایش رضایت شغلی کارمندان اهمیت بدهند می توانند نرخ تعویض کارمندان و هزینه های استخدام و آموزش نیروهای جدید را نیز کاهش دهند .
به نقل از سایت مشاوره شغلی فیلیا ، سوال بسیاری از شرکت ها این است که چگونه کارمندانی راضی داشته باشیم و پاسخ به این سوال استفاده از راهکارهایی مثل تحسین کارمند ، ایجاد محیط دوستانه در شرکت ، ا
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.
از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.
جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت
خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.
عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها،
شاید این مطلب ، کمی تکراری به نظر برسد. از سوی دیگر موجی از افکار در بین جامعه ما شکل گرفته است که کارآفرینان افرادی سطح بالا و با ژن خوب هستند و کارمندان افراد سطح پایین و رعیت جامعه . خوب اینجا یک سوال مطرح میشود که کارافرین بدون کارمند دقیقا چه نقسی دارد؟ 
در واقع مقایسه بین کارمندان و کارآفرینان ، مقایسه بین خوب و بد نیست. این دو در کنار هم معنا پیدا میکنند و درکنار هم میتوانند ارزش خلق کنند. چه بسار کارمندی و خدمت به یک شرکت، تیم یا سازمان
بنام خداوند روزی ده رهنمای
 این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار
بنام خداوند روزی ده رهنمای
 این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار
سلام
میخواستنم بدانم که تو دهه 80 اوضاع کار چطور بود؟، آخه اون موقع هم کارمندان دولتی حقوق و مزایای اونها بیشتر از کارمندان خصوصی بود و نسبت به کار آزادی ها امنیت و ثبات شغلی بیشتری داشتند. اما بیشتر مردم یا کار آزاد داشتند یا تو بخش خصوصی کار میکردند. 
پس چرا اون موقع اینقدر تقاضای کارمند شدن در دولت نبود؟، الان دارند میگن که کارمندان خصوصی و مشاغل آزاد همیشه روی لبه پرتگاه هستند، یک ماه درآمد دارند، احتمال داره ماه دیگه هیچی نداشته باشند،
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.
از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.
جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت
خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.
عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها،
هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید
انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، میزان و مبلغ عیدی کارمندان دولت همه ساله به موجب تصویب نامه ای که توسط هیات وزیران به تصویب رسیده است مشخص شده و قابل پرداخت خواهد بود . در خصوص میزان پاداش کارمندان ۹۹ ذکر این نکته ضروری است که مبلغ تعیین شده به یکسان برای کلیه کارمندان دولت تعیین می شود و مبلغ آن به میزان یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبلغ عیدی کارمندان سال 99 چقدر است بر روی لینک زیر کلیک ک
قالیشویی در کوی کارمندان شمالی : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در کارمندان شمالی
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند
قالیشویی در کارمندان جنوبی  : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در کارمندان جنوبی
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. د
یکی از نیازهای مدیرهای امروزی کنترل دقیق و نظارت بر کارکرد کارمندان و بهره وری آن ها است. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر تردد کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این داده ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند (دستگاه حضور و غیاب ) در ادارت و شرکت‌ها, کارمندان در هنگام ورود و خ
#مدیریت_استراتژیک
انتظارات ساده کارمندان از مدیران خود:
 همیشه در حوزه‌ی منابع انسانی گفته می‌شود اگر شما محیطی فوق‌العاده برای کار فراهم کنید، کارها هم فوق‌العاده پیش می‌روند.
 اما کلمه‌های «فوق‌العاده» و «عالی»، واژه‌های مبهمی هستند. 
بسیاری از مدیران اعتقاد دارند که محیط کاری فوق‌العاده‌ای برای کارمندان خود ایجاد کرده‌اند.
 از طرفی درصد قابل توجهی از کارمندان، از محیط کاری خود راضی نیستند. 
دلیل این امر می‌تواند این باشد بسی
هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید
انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند
 کادر کارمندان را در کنار هم نگه دارید
اما اگر کار غیر حضوری برای شرکت شما کارایی ندارد، شما می توانید در شرکت کوچک به نحوی چیدمان مبلمان اداری را انجام دهید که همه ی کارمندان در یک فضا و در کنار هم کار کنند. اگر تیم شما خیلی کوچک است، همه ی کارمندان را در یک اتاق قرار دهید و از یک میزکار گروهی  استفاده کنید. اگر به اتاق کنفرانس احتیاج دارید، ترجیح داده می شود به جای این که به بعضی از کارمندان جای خصوصی برای کار بدهید، یک اتاق را به عنوان اتا
با توجه به افزایش شدید نرخ شیوع ویروس کرونا بهترین اقدام برای تمامی مردم، ماندن در خانه است. این اقدام مطمئناً باعث بروز مشکلات و نگرانی های زیادی از سوی مدیران و صاحبان کسب و کارها می­شود. راه حل مناسب برای رفع اینگونه مشکلات دورکاری می باشد.
 
اما با انتخاب این راه حل ممکن است مدیران احساس کنند هیچ کنترلی بر اوضاع ندارند و حتی بدست آوردن اعتماد نسبت به تیم دورکار می تواند تبدیل به چالشی بزرگ شود.
مدیران باید توجه داشته باشند که کارمندان دو
شرکت اسباب کشی مناسب از افرادی که مهارت و مناسب را داشته باشد استخدام میکند. کارگر وظیفه اش فقط بلند کردن نیست. شرکت اسباب کشی خوب کارمندان خود را برای امور متفاوت اماده میکنند.
کارگر بی تجربه اصلی ترین گزینه در خسارت در اثاث کشی و باربری است.
برای انتقال و جابه جایی  وانت ها به  دو کارگر لازم است.
برای انتقال و جابه جایی کامیون و …  به  سه  یا  چهار کارگر اکتفا میشود.
شرکت اسباب کشی مناسب  با پرورش افرادی متخصص و کارامد در  اسباب کشی آماده ف
 
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده کی بوده است.این کنجکاوى، تقریباً تمام ک
فصل دهم - حقوق و مزایاماده 64 - نظام پرداخت کارمندان دستگاههای اجرائی براساس ارزشیابی عوامل شغل و شاغل و سایر ویژگیهای مذکور در مواد آتی خواهد بود. امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضرب در ضریب ریالی، مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا مستمری بگیران نیز به همین میزان تعیین می‌گردد.
ادامه مطلب
راه هایی برای داشتن یک شرکت منسجم
همواره این شانس وجود دارد که کارمندان محیط کار را به‌عنوان محیطی ببینید که در آن رقابت و پیش‌بینی‌پذیری وجود دارد. امروزه فرهنگ شرکتی در محیط کار بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؛ اما پاسخ این را که فرهنگ ایده‌آل چگونه فرهنگی است، تفکر کارمندان در مورد آن چیست و چگونه می‌توان این شکاف ارتباطی را در شرکت از بین برد در ادامه بخوانید. با الی گشت همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

فرهنگ ایده‌آل
هنگامی ک
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اطلاعات مشتریان و سابقه ارتباط با آنها
بدون CRM شما حداکثر میتوانید در یک فایل اکسل اطلاعات مشتریان را داشته باشید و نگهداری سابقه ارتباط با آنها تقریبا غیر ممکن است.
اطلاعات فرصت های تجاری
بدون CRM اطلاعات بازدیدکنندگان از غرفه شما،فرصت هایی که به گونه ای با شما تماس گرفته اند ،اطلاعاتی که بابت جمع کردن شان کلی کلی هزینه کرده اید،در زوم کن ها مختلف آرشیو و بعد از مدتی در شرکت تکانی ها دور ریخته خواهد شد.
ابزار مناسب برای سنجش اثر تبلیغات
بدون
به موجب مشاوره حقوقی دینا ، در قوانین استخدامی موجود در نظام حقوقی ایران از جمله قانون مدیریت خدمات کشوری ، برخی از انواع مرخصی ها برای کارمندان دولت مورد پیش بینی قرار گرفته است که از جمله مهم ترین آنها می توان به مرخصی استحقاقی به مدت یک ماه در سال ، مرخصی استعلاجی با تایید پزشک معتمد به مدت 4 ماه در سال و مرخصی بدون حقوق به مدت سه سال اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع مرخصی های کارمندان دولت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
w
http://riverrndu875431.blogthisbiz.com/594724/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://stephen8273q.blue-blogs.com/636793/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://rafaelshwl714703.blogrenanda.com/629076/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://keeganhypg603714.dailyhitblog.com/579249/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://sergiowjxr025803.develop-blog.com/636934/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://riverobob369147.livebloggs.com/683432/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://eduardo7036c.is-blog.com/665917/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق
ماه گذشته، یکی از کارمندان شرکت تسلا در یک ایمیل از این شرکت انتقاد کرد و منجر به بحث‌های داغ عمومی بین این کارمند و الون ماسک، مدیر ارشد اجرایی تسلا شد. در ماه نوامبر یک کارمند IBM با ارسال یک نامه سرگشاده به جینی رومتی، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، از کار استعفا داد؛ این نامه در واکنش به نامه سرگشاده‌ای بود که رومتی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نوشته بود. بسیاری از رهبران شرکت‌ها انتظار دارند تا در حریم خصوصی شرکت‌ها از سوی کارمندا
یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.
برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل و پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.  قفل الکترونیکی
زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندا
فن آوری های اینترنتی و همچنین توسعه وب سایت پیشرفته تر و پیشرفته تر شده اند و به جایی رسیده اند که یک شخص دیگر نمی تواند به طور موثری با یک پروژه نسبتاً بزرگ مقابله کند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که کارمندان برای هر شرکت حرفه ای توسعه وب چگونه باید به نظر برسند. …The post مدل کارمندان شرکت توسعه وب appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bVOjUP
مشاهده مطلب در کانال
تعادل میان شغل و زندگی شخصی؟
بر اساس گزارشی تازه از نشریه “جامعه شناختی آمریکایی” که به سفارش مؤسسه ملی بهداشت آمریکا و مراکز پیشگیری بیماری‌ها تهیه شده است، از هر ده نفر که در آمریکا کار می‌کنند هفت نفر در برقراری تعادل بین زندگی شغلی و خانوادگی مشکل دارند. این آمار به مرور زیادتر شده است، تا حدی که کارمندان و به خصوص والدین احساس استرس، سردرگمی و فاصله می‌کنند.
در این مقاله با عنوان مسئله کار و خانواده: شواهدی از شبکه کار، خانواده و سلا
پارتیشن تک جداره شیشه ای:   به مرور به خاطر نیازی که به آن حس شد، برای جداسازی فضاها و ایجاد محیط‌های جداگانه ابداع شد. از پارتیشن برای تفکیک فضا و ایجاد یک محیط دنج جداگانه استفاده می‌شود تا به وسیله آن فضاهای کوچک‌تری با ویژگی‌های جداگانه ایجاد شود. قبل‌ترها از چوب و پارچه برای ساخت پارتیشن استفاده می‌شد و پارتیشن از کف زمین تا سقف امتداد داشت. همچنین روی پارتیشن‌ها قفسه ایجاد می‌کردند تا از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنند.
نصب پار
دوست دارید استارت کسب درآمد اینترنتی را از همین لحظه بزنید؟ و در فضای آرامش منزل کسب درآمد کنید؟ افرادی که میتوانند از پکیج تجارت آنلاین استفاده کنند:
 
 
دانشجویان
زنان خانه دار
دانش آموزان و نوجوانان
کارمندان و بازنشستگان
معلمان و مدرسان
افراد جویای کار در منزل
همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت
کسانی که نیاز مند شغل دوم هستند
فضای کار کارمندان ، باید به گونه ای چیدمان شود که کاربردی باشد.
قاعدتا چیدمان اتاق یک مهندس با فردی که کارمندی اداری هست متفاوت می باشد. 
وجود جایی برای نگه داری مدارک در هر دو اتاق واجب می باشد. 
صندلی کارمندی در هر زمینه ای باید حالت ارگونومیکی و استانداردی خودش را حفظ کند.
میز کارمندان اداری میتواند کمی ساده تر باشد 
اما برای اتاق مهندسان، کارشناسان ، حسابدارها به دلیل رفت و امد بیشتر و یا برگزاری جلسه باید
چیدمان خاص تر و مدرن تری را داش
از اسمی ترین اماکن این محله می توان بوسیله کلیسا محضر ابوالفضل(ع)، بازار ملاصدرا و زمین های خانم انصاری اشاره کرد. کوی کارمندان در نگاه اول آرام به نظر می رسد؛ با سئوال از اهالی محل قریب به ائتلاف پیاده شدن آن آرامش اولیه ای که داخل لحظه ورود احساس می کنیم صحه می گذارند، اما همیشه حکایت هایی هست که این آرامش اختصاص را کوچکتر واکنش استراحت دهد. از ربایش های عجیب و غریب اندوهناک تا معادل چندساعته برق در برخی اوقات و مسائل ریز و درشت دیگر از جمله
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر مادر شرایط بی سابقه COVID-19 ، بسیاری از شرکت ها دفاتر خود را می بندند و کارمندان خود را برای کار از خانه (WFH) راهنمایی می کنند ، مدارس به سمت کلاس های آنلاین حرکت می کنند و مردم به سرعت اقدامات دوردست اجتماعی را اتخاذ می کنند. اولویت ما مراقبت از افرادی است که در دفاتر ما کار می کنند - از جمله کارمندان ، فروشندگان و کارکنان موقت - و اجت
در طی روزهای گذشته و به علت شیوع کرونا ویروس در کشور، کسب و کارها اغلب و یا کلیه‌ی فعالیت های خود را به سمت کار در منزل و یا همان دورکاری برده اند. به جهت وقوع این شرایط بحرانی و در راستای سلامت کارمندان شرکت های مختلفی از جمله ایده پردازان و SMS.ir با رعایت بسیاری از موارد، این تصمیم را گرفته اند. اما پیش از هر چیز باید بدانیم در این زمان چه نکاتی لازم است رعایت شود تا کارمندان و مدیران خدمات دهی خود را با کیفیت قبلی پیش ببرند و اختلال کاری را به
تاب راهبردها و مبانی مدیریت نوشته میترا هاشمی، روش‌های مختلفی را برای افزایش بهره‌وری در کار و مدیریت بهتر برای رسیدن به هدف ارائه می‌دهد.
مدیریت یعنی آشکارسازی توانایی‌های بالقوه به بالفعل. مدیریت آمیزه‌ای است از محصول علمی و مدون مدیریت با فرهنگ آن کشور اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیت یک سازمان نقش بسزایی دارد. هرچه سازمان پیچیده‌تر باشد، نقش مدیریت دشوارتر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم‌گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جایی که ف
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
چیدمان اداری از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. طراحی دکوراسیون اداری با ایده های بکر، خلاقانه و با دانشُ مهارت می تواند تأثیرات شگرفی بر کارکنان اداره و مراجعه کنندگان آن داشته باشد. کارمندان یک اداره بیشترین وقت خود را در آن می گذرانند
 
و یک چیدمان اداری شیک، جذاب و زیبا می تواند در روحیاتِ آن ها اثراتِ مثبت زیادی داشته باشد.
 چیدمان اداری همراه با استانداردهای لازم اثرات روحی، جسمی و بهره وری زیر را بر کارمندان دارد:
افزایش توان و انرژی کار
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
از اسمی ترین اماکن این محله می توان بوسیله مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، بازار ملاصدرا و زمین های خانم انصاری اشاره کرد. کوی کارمندان تو نگاه اول دنج به رویت می رسد؛ با استفسار از اهالی محل قریب بوسیله پیوستگی بر آن آرامش اولیه ای که در لحظه ورود احساس می کنیم صحه می گذارند، ولی همیشه حکایت هایی هست که این آرامش اختصاص را تحت تاثیر استراحت دهد. از سرقت های نادیده و غریب گرفته تا قطع چندساعته برق در فدایی اوقات و مسائل ریز و درشت دیگر از جمله حوادث بر
Zoom Video Communications در تلاش است تا امنیت را برای جلسات ویدئویی خود امنیت شرکت Keybase بخرد. شرایط معامله اعلام نشده بود. زوم در تلاش است تا امنیت جلسات ویدئویی خود را بعد از برخی از محدودیت های حفظ حریم خصوصی و امنیت بهبود بخشد ، زیرا جلسات بزرگنمایی در طول همه گیری محبوب تر شد.
Keybase اولین کسب زوم است. این شرکت به بزرگنمایی کمک خواهد کرد تا رمزگذاری نهایی را به پایان برساند ، نوعی امنیت که بدان معنی است زوم به محتویات داده های رمزگذاری شده دسترسی ندارد.
چطور با کارمندان خود دوست باشیم؟
 


۰
اشتراک‌گذاری

اگر درعین مشخص کردن مرزها، علاقه‌ٔ خالصانه‌ای به تعامل با دیگران نشان دهید، نتیجهٔ بهتری از کارها خواهید گرفت. ما انسان‌ها ساخته شده‌ایم تا بخشی از گروه باشیم و با دیگران دوست شویم. اما در محل کار، مقولهٔ دوستی می‌تواند به موضوع پیچیده‌ای تبدیل شود، به‌خصوص اگر شما رئیس باشید. در بیشتر موارد، بهتر است که کارمندان صرفا نسبت به شما حس خوبی داشته باشند و لقب «بهترین رفیق» را به شخص دیگ
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : «بیل گیتس»، هم بنیانگذار مایکروسافت پس از سال ها به دبیرستانی که در آن تحصیل کرده بود بازگشت و به مناسبت 100 سالگی تاسیس آن، سخنانی در مورد محول کردن کارها به دیگران و تاثیر آن در موفقیت کسب و کارها ایراد کرد.
او خطاب به دانش آموزان با اشاره به اینکه برای موفقیت فردی به چه ذهنیتی نیاز است، پیرامون اشتیاق سیری ناپذیر برای یادگیری، حس شگفتی و کنجکاوی در مورد نحوه کارکرد وسایل مختلف صحبت کرد و گفت:
پارتیشن های اداری دوجداره، با ترکیب چوب و شیشه، علاوه بر جداکنندگی محیط، تاثیر به سزایی در حفظ دمای مناسب محیط نیز دارند. از این رو برای مناطقی که آب و هوای سرد و نامطلوبی دارند، انتخاب مناسبی می باشند. همچنین پارتیشن های دوجداره، را می توان با استفاده از عایق های مناسب خاصیت آکوستیک آن ها را تقویت نمود تا سرو صداهای اضافی محیط حذف شده و تمرکز کارمندان را از بین نبرد. پارتیشن های دوجداره را می توان از تلفیق ام دی اف و شیشه، تمام شیشه، تمام ام
هیچکس از آینده باخبر نیست ، کسی نمی داند که آینده یک مملکت ، شرکت و یا کارکنان آن چه خواهد شد ، گاه ممکن است افراد یک شرکت برای مدتی مجبور به دورکاری شوند . ممکن است طی اتفاقاتی برخی از شرکت ها کارمندان خود را به دورکاری فرستاده و از راه دور بهره وری آن ها را چک کنند .
آیا همیشه دورکاری خوب است ؟ مدیران تا چه میزان می توانند فعالیت های کارکنان خود را بررسی کنند ؟ آیا بهره وری کارمندانی که در شرکت مشغول هستند با کسانی که به دور کاری می روند ، یکسان
هر آنچه که باید درباره EMM بدانید :
خوب اولین چیزی که باید بدانید این است که EMM مجموعه ای از خدمات و فناوری هایی است که برای امن کردن داده های شرکت بر روی دستگاه های موبایلی کارمندان طراحی شده است.  اگرچه این موضوع ممکن است خودش را به شیوه های مختلفی نشان دهد اما معمولاً دربرگیرنده مجموعه ای از سیستم ها و خدمات مدیریت موبایل است که از دارایی های هوشی  محافظت می کند، فرآیند خاصی است که در نهایت به امنیت داده ها منجر می شود  ، سیستمی است که باید با
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، کارمند رسمی می تواند با یک ماه اعلام قبلی از خدمت دولت استعفا کند . در هیچ مورد استعفای مستخدم رافع تعهدات وی در برابر دولت نخواهد بود . استعفای کارمندان رسمی دولت از تاریخی تحقق می یابد که وزارتخانه یا موسسه دولتی مربوط به مستخدم به موجب حکم رسمی با آن موافقت کند . وزارتخانه یا موسسات دولتی مکلفند ظرف یک ماه ، رد یا قبول استعفا را کتبا اعلام نمایند . اگر تا پایان یک ماه مذکور ، رد یا قبول استعفا ابلاغ نگردد ،
نکات و هشدارها
    وقتی صندلی اداری را تنظیم کردید به کسی که قرار است آن را استفاده کند
    نحوه تنظیم صندلی را آموزش داده و اصول موقعیت صندلی ارگونومیک را به وی توضیح دهید.
    به این ترتیب همه کارمندان خودشان می توانند موقعیت صندلیشان را تنظیم کنند و نیازی نیست که شما وقتتان را صرف این کار کنید.
وضعیت نشستن و پشتیبانی نامناسب از بدن حین نشستن می تواند منجر به درد کمر و اختلال در گردش خون شود.
اطمینان حاصل کنید که صندلی اداری شما طوری است ک
عملکرد سامانه حضور و غیاب
سامانه حضور و غیاب شامل یک سری سخت افزار و نرم افزار است که می توانند به صورت هماهنگ با هم کار کنند و از این طریق بستری مناسب برای کنترل تردد، حضور و غیاب، میزان دستمزد و ... را فراهم کنند. سامانه هایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار می روند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژی های متعدد بهینه شده اند و احتمال خطا یا آسیب به آن ها بسیار کم شده است. از این رو می توان گفت تقریباً تمامی ادارات و کارخانجات و هر شرکتی که
بسیاری از افراد برای تقسیم بندی فضاهای مختلف به دنبال راه حلی آسان و قطعی می گردند. این روزها استفاده از پارتیشن برای رسیدن به این هدف بسیار رایج شده است. پارتیشن ها دوجداره نوع جدیدی از چارتیشن ها هستند که کاربرد متفاوتی از سایر پارتیشن ها دارند. پارتیشن های دوجداره با دارا بودن ضخامت بیشتر نسبت به دیگر پارتیشن ها در برابر گرما، صدا و گرد و غبار عایق هستند. از این جهت پارتیشن های دوجداره برای ایجاد یک فضای مناسب و حفظ حریم خصوصی کارمندان هر
وقتی می‌بینیم و می‌شنویم که:
فقط فرزندان فرهنگیان می‌توانند وارد دانشگاه تربیت معلّم شوند؛
فقط فرزندان نظامیان می‌توانند در برخی رشته‌های دانشگاه افسری تحصیل کنند؛
در بسیاری موارد، فقط فامیل‌های درجۀ یک کارمندان دولت می‌توانند وام بانکی دریافت کنند؛
در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، مادّۀ امتحانی زبان انگلیسی به جای سؤالات تخصّصی هر رشته -که داوطلبان 4 یا 6 سال یا بیشتر در دانشگاه با آن سروکار داشت
آیا می‎دانستید که شغل شما با تغذیه‎ تان در ارتباط است؟ اصلا کارمند‎ها باید چه غذاهایی بخورند؟ با دلتا همراه باشید.
امروزه، نقش تغذیه و جایگاه اساسی آن در تمامی گروه‎های سنی و نیز ارتباط آن با شغل کارکنان، مدیران و کارمندان و وضعیت سلامت جسمی آنان کاملا آشکار شده است. در بین گروه‎های شغلی امروزی، کارمندان گروه بسیار بزرگی از این افراد را تشکیل می‎دهند.
به گزارش مجله پیام دلتا، کارمندان همیشه از کمبود وقت می‎نالند و به همین دلیل ممکن است
مشاغل پاره وقت فقط برای دانشجویان نیست  . اگر به دنبال کسب درآمد بیشتری هستید یا هزینه های زندگی به شدت سرسام آور شده است کارهای پاره وقت به شما کمک می کنند که میزان استرس خود را کاهش دهید . علاوه بر این ، داشتن شغل دوم به شما کمک می کند تجارب جدیدی در زندگی به دست آورید .
داشتن بهترین شغل دوم با سرمایه کم و به دنبال آن کسب درآمد بیشتر برای هر کسی جذاب است و خوشبختانه ایده ها و گزینه های زیادی در این زمینه وجود دارد که برای آگاهی از آن ها می توانی
اهمیت میز منشی در محیط های اداری
منشی یک شرکت مدیریت ارتباطات با مشتریان را بر عهده دارد و میز منشی در واقع منطقه ای است که مدیریت در آنجا انجام می شود، انتخاب دکوراسیون مناسب که میز منشی نیز جزو اجزای اصلی آن است می تواند در جذب مشتری و افزایش پرستیژ شرکت شما بسیار موثر باشد، دکوراسیون مناسب می تواند باعث آرامش مشتری شود و همین آرامش فکری در روند کاری شرکت تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت، علاوه بر تمامی این موارد مهمترین مسئله اثری است که می
«استخدام برقکار ماهر برای لوله‌گذاری و شیارزدن در پروژه‌های مسکن»، «نیاز به کارگر تراشکار و آشنا به کار با انواع دستگاه فرز و سی.ان.سی»، «کارگر ماهر برای کار در خط رنگ یک کارخانه صنعتی نیازمندیم» و ... این گزیده‌ای از تعدادی از آگهی‌های استخدام در ایران است.

ادامه مطلب
1- موضوعات مهم را شناسایی کنید
پس از گذشتن از اطلاعیه ها و قدر دانی ها باید به موضوعاتی پرداخت که برای کار ضروری و مهم هستند. برای مثال، در تیم من ایمنی موردی بسیار مهم است. حتی در صورتی که ما درباره این موضوع به مدت 30 ثانیه بحث کنیم اما هر هفته وقتی را به پرسش در مورد مسائل ایمنی و نگرانی هایی اختصاص می دهیم که از جلسه قبل تا به حال به وجود آمده اند.

دستور کار استاندارد من به این ترتیب است: اطلاعیه ها، قدردانی ها، ایمنی، بودجه، به روز رسانی های پ
توافق نامه عدم افشای (NDA) چیست؟توافق نامه عدم افشای یک قرارداد قانونی است که رابطه محرمانه را برقرار می کند. طرف یا طرفهایی که توافق نامه را امضا می کنند موافقت می کنند که اطلاعات حساسی که ممکن است بدست آورند در دسترس دیگران قرار نمی گیرد.
توافق نامه های عدم افشای مشترک Non-disclousure Agreement برای مشاغل مذاکره با مشاغل دیگر متداول است. یک قرارداد عدم افشا اطلاعات یا حفظ محرمانگی به طرفین اجازه می دهد بدون ترس از اینکه به دست رقبا تمام شود ، اطلاعات ح
بنابراین یک ویلا اجاره کردم
تعطیلات جامائیکا. همین الان
چی؟ خوب اگر استخدام کرده اید
ویلا و کارمندان لوکس در اینجا همان چیزی است که شما می خواهید
ممکن است انتظار داشته باشید:راننده شما را ملاقات خواهد کرد
فرودگاه در حالت استراحت ،
تهویه هوا در
ماشین خود را به سمت ویلای خود سوار کنید
نقاط مورد علاقه همراه است
طراوت و طراوت –
اگر درایو طولانی باشد
احساس راحتی کنید که متوقف شوید.
وقتی وارد ویلا می شوید
مورد استقبال کارمندان شما قرار خواهد گرف
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
حمایت از نیروی کار گسترده ما از طریق شیوع COVID-19همانطور که COVID-19 راه خود را در سرتاسر جهان انجام می دهد ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نیروی کار ما از پشتیبانی مورد نیاز خود برخوردار است.
هفته گذشته ما متعهد شدیم که اعضای نیروی کار طولانی ما که تحت تأثیر برنامه های دفتر کاهش می یابند (مانند کافه های بسته ناشی از دفاتر انتقال به محل کار از خانه) ، برای مدت کار خود جبرا
 
حتما از چالش‌های مدیریت تیم های دورکار اطلاع دارید؛ مدیریت تیمی که اعضای آن در شهرها یا حتی کشورهای دیگر زندگی می‌کنند. البته مقابله با این چالش بزرگ، از طریق تعریف دقیق ارزش‌ها و استفاده از ابزارهای مناسب برطرف می‌شود. 
مدیر یک تیم مسئولیت استخدام اعضای جدید را به عهده دارد و باید تلاش کند احترام و اعتماد آنها را به دست آورد. اکنون تصور کنید مدیریت تیمی که اعضای آن در فاصله بسیار زیادی از هم قرار دارند و در شهر یا حتی کشور دیگری هستن
پارتیش بندی اتاق های دفاتر کار :
صندلی_اداری_ارگونومیک
پارتیشن ها انواع بسیاری دارند :
پارتیشن شیشه ای تک جداره
پارتیشن شیشه ای دو جداره
پارتیشن تمام mdf
پارتیشن mdf  و شیشه
پارتیشن فریم الومینیومی
برای جدا کردن فضاهای کارمندان می توانید از پارتیشن استفاده کنید.
پارتیشن شیشه ای نقش مهمی در بزرگ نشان دادن فضای شما دارد .
برای اتاق مدیریتی اگر میخواهید از پارتیشن استفاده کنید ، پارتیشن های تمام mdf گزینه مناسبی می باشد.
چیدمان میزهای اداری :
اتاق
 محیط های اداری باید با فعالیت هایی که
در آن انجام می شود هم خوانی داشته باشد. فرآیندهای کاری مختلف نیازمند به
فضاهای کاری مختلف است. کارهای نیازمند به تمرکز بالا باید در فضاهای آرام
انجام شود و مشاغل نیازمند تعامل در فضای بازتر و پر سر و صدا تر هم به
خوبی انجام می شوند.
ایستگاه
های کاری یک ساختمان اداری به صورت میانگین تنها ۵۰ تا ۶۰ درصد اوقات پر
هستند در حالی که هزینه های سنگینی برای اجاره محل ، تهویه، نگهداری و
نظافت آنها می شود. استاند
 با گسترش دسترسی به اینترنت و فراگیر شدن مشاغل دورکاری، امکان استخدام کارمندانی که در شرکت نباشند فراهم شده است؛ اما چگونه می‌توانیم در این مسیر موفق شویم؟ 
وقتی کسب‌وکارتان به پیشرفت رسیده باشد و بخواهید کارمندان بیشتری استخدام کنید، باید گستره‌ی جغرافیایی بیشتری را در نظر بگیرید. امروزه دورکاری رواج زیادی پیدا کرده و این مسئله تا حد زیادی به دلیل پیشرفت تکنولوژی است که کار کردن از هر جایی را امکان‌پذیر می‌کند. وقتی اولین کارمند د
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، بازنشستگی یکی از مهم ترین شرایط خروج از خدمت دولت می باشد که ضوابط و شرایط مربوط به آن طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص شده است . بازنشستگی کارمندان بر اساس این قانون تحت شرایطی همچون داشتن سن و سابقه کاری معین امکان پذیر شده است که به درخواست کارمند یا دولت قابل اعمال خواهد بود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط بازنشستگی در قانون مدیریت خدمت کشوری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/
مدیریت نیروی کار، به تنهایی یک فعالیت چند جانبه و زمان ‌بر است اما زمانی که اتوماسیون به آن اضافه می گردد، بسیار راحت ‌تر انجام خواهد شد. اتوماسیون حضور و غیاب در واقع یک سیستم خودکار هوشمند است که اعمالی نظیر حضور، غیبت و یا تاخیر کارکنان در محل کار را کنترل می کند. با پیگیری حضور، غیبت و تاخیر روزانه کارمندان در زمان کار، شما به سرعت و به راحتی می‌توانید مسائل مربوط به نیروی کار شرکت را ببینید و به آن‌ها رسیدگی کنید. این اتوماسیون می توا
بسم الله الرحمن الرحیمتا شغل مناسب ، خانه مناسب و ماشین مناسب پیدا نکنید ازدواج نمی کنید؟نه؟تا شغل مناسب ، خانه مناسب و ماشین مناسب نداشته یاشند ، بعنوان خواستگار قبولشان نمیکنید؟نه؟بترسید از این سبک زندگی که در حال ترویجش هستیدبترسید از بلایی که بر سر نسل جوان می آوریدبترسید از بلایی که بر سر نسل آینده می آوریدبترسید ار بلایی که بر سر انقلاب می آوریدثمرات اشتباهاتتان را در اطرافتان نمیبینید؟
من به این سبک زندگی شما معترضم!
 
 
استراتژی‌ شرکت اپل Apple
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت استراتژی‌های شرکت اپل Apple در 13 اسلاید بهمراه پاورپوینت بررسی شرکت apple (اپل) در 10 اسلاید می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت استراتژی‌های شرکت اَپل Apple،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم 
محتوای اسلاید 2
کارنامه شرکت Apple
تأسیس: 1 آوریل 1976 – سابقه: 35 سال
بنیانگذاران: استیو جاب
1-وام خوداشتغالی2-وام خریدکالاهای اساسی منزل3-وام ودیعه مسکن4-وام خریدخودرو5-وام تجهیزات کار6- وام تعمیرات واحدمسکونی7-وام مسکن جانبازی8-وام کمک هزینه درمان9-وام خریدمسکن بانک مسکن10-وام نوسازی بافت فرسوده11-وام ازدواج12-وام خریدوسیله نقلیه عمومی13-وام طلا وسکه14-کارت اعتباری مرابحه(کام)15-کارت اعتباری(کارا)16-کارت اعتباری خریدکالا       http://moshaverinnovintejarat.ir
نشستن طولانی مدت پشت میز کار باعث می‌شود که احساس خستگی و دردهای اسکلتی-عضلانی در بدن به وجود بیاید.
احتمالاً بعد از پایان یک روز کاری دردهایی مانند سردرد، گردن‌درد و کمردرد را تجربه کرده‌اید و شما نیز درپی راهی هستید تا ورزش مناسب برای پشت میز نشین‌ها را
یاد بگیرید. اما آیا می‌دانید برای این‎که ستون فقرات خود را از آسیب‌های
احتمالی حفظ کنید، چطور باید این ورزش‌ها را در محل کارتان انجام دهید.
به
گزارش مجله دلتا به نقل از باشگاه خبرنگا
اثرتماشاگر
❗️این متن برای مدیرانی که با پدیده فرار از مسوولیت یا عدم مسوولیت پذیری کارمندان خود در شرایط خاص روبه رو می شوند، توصیه می شود❗️
  اثر تماشاگر یک رخداد روانشناسانه اجتماعیست که اشاره به مسایلی دارد که افراد از کمک‌کردن به دیگران در شرایط اضطراری در حالتی که افراد دیگری حضور دارند اجتناب می‌کنند. احتمال یاری‌رساندن به افراد با تعداد تماشاگران ارتباط دارد، به بیان دیگر این سخن بدین معنی‌ست که هر چه قدر تعداد تماشاگران بیش
دوره‌ی «برنامه‌نویسی وب سایت با وردپرس به صورت تضمینی» با حضور علاقه‌مندان به برنامه نویسی وب، دانشجویان و کارمندان IT در تاریخ 20 آذر ماه 97برگزار می‌شود. تضمین کیفیت و برگرداندن کامل هزینه و با مبلغ ده هزار تومان 30 ساعت آموزش برنامه نویسی صفر تا صد سایت از قابلیت‌های منحصر به فرد این دوره است.
ادامه مطلب
CRM (به معنی مدیریت ارتباط با مشتری) استراتژی تجاری کل شرکت است که با هدف کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری با تقویت رضایت مشتری، وفاداری و حمایت از تامین کنندگان و پرسنل انجام می شود. سیستم CRM اطلاعاتی را از کلیه منابع داده درون سازمان در اختیار شما قرار می دهد تا یک دید کامل و یکپارچه از هر مشتری در لحظه ارائه دهد. این نرم افزار اجازه می دهد پرسنل مرتبط با مشتریان، در زمینه هایی مانند فروش، پشتیبانی مشتری و بازاریابی، تصمیمات و در عین حال آگاهان
در چندین سال اخیر رشد جمعیت از یک طرف و مشکلات اقتصادی از طرف دیگر گریبان گیر افراد جامعه حتی تحصیل کرده ها شده و متاسفانه بیکاری بین افراد و جوانان بع یکی از بزرگترین چالش ها تبدیل شده است و بحران های زیادی را به همراه دارد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی زمینه کسب و کارهای خانگی و کسب درآمد در منزل فراهم شده است.
به هر نوع فعالیت و کسب و کاری که در خانه و با امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی می گوییم.
در دنیای دیجیتالی امروز م
ویژگی های میز اداری
انواع میز اداری و ویژگی های آن ها از جمله مطالب و موضوع هایی است که در طراحی محیط هایو در واقع طراحی یک محیط اداری باید به آن توجه داشت.میز در یک فضای  اداری به عنوان مهمترین تجهیزات یک اداره می باشد.
علاوه بر این طراحی میز اداری  رابطه مستقیم با کیفیت کار کارمندان و طراحی محیط های اداری خواهد داشت. استفاده از میز های غیر استاندارد در سلامتی کارمندان شما نیز تاثیر خواهد گداشت.
به طور کلی میز طراحی شده دارای ابعاد ، جنس ، کی
ارگونومی واژه ای که بار ها بارها به گوشتان خورده است اما آیا میدانید معنی آن چیست؟
ارگونومی عبارت است از تلفیق وسایل مورد استفاده با نوع کاربری و متناسب با نیاز بدنی افراد.
شاید درک معنی ارگونومی کمی سخت به نظر آید بنابراین
بشکلی آسان تر آن را بیان میکنیم.ارگونومی عبارت است از تهیه وسایل مورد
استفاده و یا به عبارت دیگر دکوراسیون داخلی متناسب با شرایط بدنی افراد بشکلی که آن ها در زمان کار احساس
راحتی نموده و راندمان کاری را بالا برده و همچن
 
محیط اداری و اجرای دکوراسیون مینیمال:
شرکت های خصوصی و به ویژه شرکتهای معتبر همواره تلاش دارند علاوه بر بالا بردن کیفیت خروجی فرایندهای خود نمای چشمیر گیر و زیبایی را نیز در برابر دیدگان هم کارمندان و هم کارفرمایان خود قرار دهد. از همین جهت با شرکتهای طراحی دکوراسیون داخلی و اداری نظیر شرکت مبلمان اداری آدینا ارتباط نزدیک برقرار میکنند تا بتوانند از آخرین شیوه های طراحی و ایده های دکوراسیون اداری  اطلاع پیدا کرده و خود را همواره به روز
محیط اداری و اجرای دکوراسیون مینیمال:
شرکت های خصوصی و به ویژه شرکتهای معتبر همواره تلاش دارند علاوه بر بالا بردن کیفیت خروجی فرایندهای خود نمای چشمیر گیر و زیبایی را نیز در برابر دیدگان هم کارمندان و هم کارفرمایان خود قرار دهد. از همین جهت با شرکتهای طراحی دکوراسیون داخلی و اداری نظیر شرکت مبلمان اداری آدینا ارتباط نزدیک برقرار میکنند تا بتوانند از آخرین شیوه های طراحی و ایده های دکوراسیون اداری  اطلاع پیدا کرده و خود را همواره به روز ن
آژانس تبلیغاتی Banda که در شهر کیف-اوکراین قرار دارد در سال 2018 با هدف طراحی و اجرای فضایی مناسب و کارآمد برای کارمندان و مدیران خود,از حداکثر نور طبیعی با دیزاین به شکل سالن باز بهره ببرند از گروه معماری balbek bureau جهت بازسازی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر خود دعوت به همکاری نمود.تیم طراحان در اولین قدم دیزاین، از سبک مینیمالیستی پیروی کردند و اوج خلاقیت خود را با خلق آثاری همچون ایجاد اتاق کنفرانس در قالب یک استخر شنا ، یک منطقه باربری پر جنب و
http://andersoncyuo059382.pages10.com/--32261013
http://cesarnbpb368136.ampblogs.com/--30895835
http://louisobob358035.blogocial.com/--25641231
http://manuelkxkx247924.blogolize.com/--32508105
http://hectorysmf715937.bloguetechno.com/--25893958
http://claytonkxkw147925.onesmablog.com/--29248454
http://garrettzmxk792479.full-design.com/--33132447
http://jeffreykxkw146914.thezenweb.com/--33796852
http://garrettyxup161616.blog5.net/31792486/
http://gunnererer025803.affiliatblogger.com/28171261/
http://kamerondllp161592.ampedpages.com/--25522222
http://johnathanpcob368136.diowebhost.com/26153948/
http://gregorymicw371482.fitnell.com/30414789/
http://johnathansfre479257.dbblog.net/21873932/
http://cristianpdqd479257.ezblogz.com/21583971/
http://erickjxjx147924.designertoblog.com/21200654/
http:
دانلود سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر
جزوه کامل به همراه نمونه سوال ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر  می باشد.سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر آن زیر می باشد:
محتویات بسته نمونه تفسی
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
سنگ مناسب برای سرویس های بهداشتی
سنگ های مرغوب و مناسب مورد استفاده در سرویس های بهداشتی
سنگ مناسب برای فضاهایی که رطوبت بالایی دارند مانند سرویس های بهداشتی سنگی است که جذب آب پایینی داشته و در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم باشد.
در بین سنگ های موجود سنگ مرمریت و سنگ گرانیت مناسب تر است.
 
 
#ترامپ در باتلاق #کارتر
 
✍مجیدروزی
کارتر در پی کش و قوس های فراوان حاضر به پذیرفتن شاه فراری ایران  در آمریکا شد و این  تصمیم باعث شد تا دانشجویان پیرو خط امام برای اعلام  انزجار از حمایت #شاه توسط آمریکا، سال ۱۳۵۸ سفارت ایالات متحده را در تهران  #تسخیر و کارمندان را به گروگان بگیرند ،
ادامه مطلب
۳۹. از کارکرد درست وب سایت تان مطمئن شوید.
مشتریان بالقوه می‌خواهند تا حد امکان در مورد کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و باید بتوانند به سرعت به هر نوع اطلاعات در وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.
۴۰. بیش از حد نگران اقتصاد نباشید.
برخی از بهترین کسب و کارها در دوره رکود اقتصادی راه‌اندازی شده‌اند. طبق آمار بنیاد کافمن بیش از نیمی از شرکتهایی که در ۲۰۰۹ توسط فورچون ۵۰۰ فهرست شده بودند در دوران رکود اقتصادی تاسیس شده بودند.
۴۱. مطمئن شوید ک
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
در بررسی محل کارهای امریکا در سال ۲۰۲۰، این سوال پرسیده شد و پاسخ باید از بین گزینه­ های خانه، محل کار شرکت، یک فضای همکاری و کافی شاپ انتخاب می­شد. بدون شک ترجیح مردم برای کار، فضای شرکت بود تا زمانی که کار آنها را پشتیبانی می­کرد.
در هر صورت قبل از اینکه از کارمندان بخواهیم به دفتر کار برگردند باید اطمینان حاصل کنیم که در آن محیط احساس امنیت، سلامتی و ارزشمندی می­کنند.
مهارت­ها و عادات کار در خانه خیلی زود درک می­شوند و توسعه می­یابند، اما
2380 - «رعنا رحیم‌پور» مجری شبکه BBCفارسی با انتقاد از شبکه من‌وتو به‌دلیل استفاده غیرقانونی از کارمندان  BBC، من‌وتو را رسانه‌ای «سلطنت‌طلب» و «معلوم‌الحال» نامید!در ماه‌های اخیر برای چندمین‌بار است که بین عوامل رسانه‌های بیگانه درگیری لفظی پیش می‌آید و به افشاگری علیه یکدیگر می‌پردازند.
منبع: www.yon.ir/mzdr61
دانلود فایل اصلی
یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر بگیرند، هم به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون شرکت خود کمک می کنند و هم رضایت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زیرا این مبلمان می
خودکارهای کیان در 4 رنگ اصلی آبی، قرمز، مشکی، سبز و همچنین در 6 رنگ متنوع دیگر برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می گردد. طول خودکار کیان 15 سانتیمتر می باشد و برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان، دبیران و کارمندان مناسب می باشد.
خودکارهای کریستالی کیان در سایز 1 میلیمتر با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با طراحی زیبا و ارگونومیک دارای قابلیت نوشتاری بسیار روان و یکنواخت بوده و لذت نوشتن سریع و طولانی
یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:
دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می‌شود دعوت می‌کنیم!در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکی از همکارانشان ناراحت می‌شدند، اما پس از مدتی کنجکاو می‌شدند که بدانند کسی که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره می‌شده که بوده است.این کنجکاوی تقریباً تمام کار
نکات لازم و ضروری برای انتخاب انواع میز مدیریت
میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت ها می باشد از همین رو انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت تر از سایر بخش ها باشد. هنگام ورود به این بخش اولین چیزی ک
#استراتژی_منابع_انسانی
بهترین کارکنان را همیشه در ذهن داشته باشیم
یکی از متداول‌ترین اشتباهات در میان مدیران و روسا این است که آنها معمولا بهترین و توانمندترین کارکنان خود را مورد توجه قرار نمی‌دهند و عمده‌ توجه روی کارکنان ضعیف و ناکارآمد است. 
آنها به اشتباه تصور می‌کنند که افراد قوی و کارآمد نیازی به توجه ندارند، در حالی‌که هیچ چیز بدتر از این نیست که یک فرد، چه توانمند و چه ضعیف و ناتوان، از سوی رئیس یا مدیر مافوقش مورد بی‌توجهی قرا
هدیه تبلیغاتیهدیه تبلیغاتی ، برای هر مناسبت هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از جمله: هدیه های سفارشی برای نمایشگاه ها، هدیه شخصی ارزشمند برای دوستان و همکاران. به عنوان یک کارفرما، از تلاش سخت کارمندانتان قدردانی کنید. برای کارمندان مهم نیست که چقدر برایتان اهمیت دارند اما یک هدیه کوچک همیشه لبخند بر چهره می سازد. استفاده از هدیه تبلیغاتی ایده خوبی برای خلق یک لبخند است.
ادامه مطلب
نشستن بر مسند ریاست، بسیار رضایت‌بخش است؛ چرا که به‌عنوان یک رئیس، شما پیشرو و هدایت‌کننده هستید و کارکنان پیرو شما هستند. اما شاید برای شما هم پیش آمده که دلتان بخواهد کارکنان خود را به یک قهوه دعوت کنید و آزادانه و بدون رعایت قید و بندهای اداری، با یکدیگر بگویید و بخندید و پشت سر دیگران حرف بزنید. اما آیا اقداماتی از این دست در شأن رئیس یک سازمان است؟ ریاست مزایای فراوانی دارد اما یکی از چالش‌های عمده‌ای که مدیران با آن روبه‌رو هستند،
تعریف جرم اختلاس
در صورت برداشت اموال دولتی و غیر دولتی به وسیله ی کارمندان و کارکنان دولت
و یا وابسته به دولت که به صورت غیر قانونی صورت می گیرد، جرم اختلاس گفته می شود.
 
اختلاس نوعی از کلاهبرداری به حساب می آید که اکثرا به شکل برنامه ریزی شده
و بدون رضایت و آگاهی دیگران و به صورت پنهان انجام می شود.
از دید فقهی نیز اختلاس به بدست آوردن مال با روش های متقلبانه و با حیله گفته می شود.
 
 
خیلی از سرمایه ها و اموال کشور در اختیار دولت می باشد و خطر
با سلام
من یک سوال داشتم و اونم اینکه به نظرتون با کارمندان جنس مخالف مجرد چطور باید رفتار کرد؟
من پسری حدود 35 ساله هستم که یه شرکت دارم و توی شرکتم 10 تا کارمند دارم که نصف اون ها دختر مجرد از سن 22 تا 30 سال هستن. منم کلا آدم خوش مشرب و بگو و بخند و به اصطلاح خاکی ای هستم و برای همین با کارمندهام طوری رفتار میکنم که اصلا فکر نمیکنن من رئیس اونا هستم. 
بیشتر فکر میکنن من رفیق اون ها هستم. مثلا برای اینکه یه موضوع کاری رو بهشون توضیح بدم (خصوصا برای خ
تولید و کاربرد میز و صندلی منشی
قیمت و کاربرد میز و صندلی منشی امروزه برای طراحان دکوراسیون فضاهای اداری ، شرکت ها و همچنین مدیران بسیار حائز اهمیت است.شرکت طراحی دکوراسیون نوین چیر در زمینه طراحی و تولید مبلمان های اداری و دکوراسیون های اداری از جمله طراحی و تولید میز و صندلی مدیریت ، تولید میز و صندلی کنفرانس ، میز و صندلی منشی و ... فعالیت دارد.شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت میز و صندلی منشی با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شیائومی کالا نمایندگی شیائومی در ایران